×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
روزانه بیش از ۲۰۰ کشتی در بنادر ایران تخلیه و بارگیری می‌شوند

اقتصادتهران: معاون سازمان بنادر گفت: تحریم‌ها محدودیت‌هایی را برای اقتصاد کشور ایجاد کرده‌ است اما در حوزه بندری و دریایی روال عادی بوده و روزانه حداقل ۲۰۰ کشتی در بنادر ایران تخلیه و بارگیری می‌شوند.

به گزارش مهر، هادی حق‌شناس در برنامه زنده روی خط خبر شبکه خبر با بیان اینکه از سال ۱۳۶۸ هر ساله تمامی ارگان‌های دریایی در بخش بازرگانی برای بررسی مشکلات ناوگان کشتیرانی و دریانوردی اقدام به برگزاری همایش می‌کنند، اظهار داشت: بخش دریا سهم  به سزایی در توسعه اقتصادی کشور دارد، مشکلات صنعت کشتی سازی، سازه‌های دریایی و شیلات با برگزاری همایش ارگان‌های دریایی برطرف شده است.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: بررسی قانون و آئین نامه‌های حوزه دریانوردی و همچنین ارتقاء آموزش حوزه دریانوردی از دیگر اهداف برگزاری همایش ارگان‌های دریایی است.

حق شناس شعار این همایش را کشتیرانی بهتر در راستای توسعه پایدار دانست و افزود: در این همایش ۲ پنل تخصصی وجود دارد که پنل اول مربوط به آموزش، اشتغال و حقوق دریایی و پنل دوم مربوط به کشتیرانی و موانع پیش روی آن است.

وی با بیان اینکه در این همایش چشم اندازهای سال‌های آینده در بخش دریایی بررسی می‌شود، گفت: به دلیل آنکه ایران عضو سازمان بین‌المللی دریایی است، برگزاری چنین همایش‌هایی به طور قطع چشم انداز بین‌المللی هم دارد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی یادآوری کرد: از سال ۱۹۷۰ هر ده سال یک بار یک متر به آبخور کشتی‌ها اضافه می‌شود و به همین منظور باید بنادر متناسب با این آبخور ساخته شود؛ هم اکنون آبخور کشتی‌ها در بنادر ایران از ۷ متر به ۱۸ متر افزایش یافته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches