×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
روحانیون منطقه ۲۰، آموزشگر”طرح آسمان آبی ” شدند

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۲۰ از اعزام ۳۰ روحانی به مساجد این منطقه جنوبی با هدف آموزش مفاهیم زیست محیطی “طرح آسمان آبی زمین پاک و خط سفید” خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: طرح آموزش مفاهیم طرح تفکیک پسماند از مبدا و خط سفید در ۶۰ مسجد منطقه ۲۰ آغاز شده است و ۳۰ روحانی برای آگاهی بخشی و ترویج اهداف این طرح در بین نمازگزاران به این مراکز مذهبی اعزام شده اند.

کتانباف با اشاره به اینکه طرح آموزش نمازگزاران در مساجد، تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت، افزود: با بهره گیری از ظرفیت ها و سرمایه های اجتماعی موجود نظیر ائمه جماعات که تاثیرگذاری ویژه ای در تمامی اقشار دارند، به زودی شاهد افزایش مشارکت شهروندان در اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک خواهیم بود.

وی به برگزاری کارگاه های آموزشی با سرفصل های طرح تفکیک پسماند از مبدا ویژه روحانیون آموزشگر نیز اشاره کرد و گفت: در در روایات و احادیث مذهبی بر حفظ محیط زیست تاکید فراوانی شده است و روحانیون با ترکیب آموزه های دینی با سرفصل های آموزشی می توانند نقش به سزایی در اشاعه آن ایفا کنند.

کتانباف با اشاره به اینکه طرح زیست محیطی آسمان آبی زمین پاک از اولویت های مدیریت شهری تهران است، افزود: مهمترین رویکرد این طرح، آگاه سازی و ترغیب شهروندان برای مشارکت بیشتر است که از طریق آموزش اقشار مختلف جامعه عملیاتی می شود.

وی به اهمیت آموزش های شهروندی اشاره کرد و گفت: آموزش کارکنان ادارات، رانندگان آژانس، سرایداران مدارس نیز به زودی آغاز می شود تا این اقشار فعال جامعه نیز به کمپین طرح آسمان آبی زمین پاک بپیوندند.

شهردار منطقه ۲۰ در پایان یادآور شد: موفقیت طرح آسمان آبی زمین پاک در گرو مشارکت حداکثری شهروندان است که مدیریت شهری نیز برای تحقق این مهم ده ها طرح اجتماعی و فرهنگی در دستور کار دارد و علاوه برآن در زمینه توسعه زیرساخت های مناسب شهری نیز طرح های زیست محیطی بی شماری را به مرحله اجرا درآورده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches