×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
روایت هفته تهران به صورت ویدئو مپینگ در منطقه۲ تهران

اقتصادتهران: شهردار منطقه۲ گفت: به مناسبت نکوداشت هفته تهران با اجرای برنامه‌های متعدد ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری و تفریحی منطقه، سرگذست محلات طهران قدیم روایت می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی  با اشاره به اینکه هفته تهران فرصتی برای نمایش هویت و فرهنگ پایتخت است، گفت: برنامه‌های نکوداشت هفته تهران با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، مفاخر محلات و همچنین هویت و تاریخچه محلات پیش بینی  شده است.

وی روایت هفته تهران با بهره گیری از نورپردازی سه بعدی (ویدئو مپینگ) را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برشمردو گفت: این نمایش سه بعدی که به مناسبت هفته تهران طراحی شده است، تصویری خلاصه و نمادین از شاخص ترین جاذبه‌های تفریحی منطقه را نمایش می‌گذارد.

صالحی با بیان اینکه منطقه۲ از محلات قدیمی همچون طرشت و فرحزاد برخوردار است که هریک گنجینه ای غنی از تاریخ هستند، گفت: بر همین اساس روایت‌های محلات قدیم منطقه۲ در قالب فیلم کوتاه تهیه و با بهره گیری از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی این روایت‌های شفاهی اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته شهردار منطقه۲، نواختن زنگ تهران در مدارس، برگزاری مسابقه عکاسی از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری محلات منطقه، برگزاری تور گردشگری مجازی، معرفی هنرمندان و مفاخرمحلات، نمایشگاه گردشگری از دیگر برنامه‌های اجرایی دراین هفته است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از روش‌های تقویت حس تعلق شهروندی، معرفی تهران به شهروندان خصوصا کودکان است، افزود: در همین راستا، روایت تهران برای کودکان توسط گروه‌های نمایش در سرای محلات و همچنین تجربه یک روز شاد و پرهیجان برای کودکان کار در پارک آدرنالین پیش بینی شده است.

صالحی گفت: با توجه به خواهر خواندگی تهران با ماناگوا پایتخت کشور نیکارگوئه، همزمان با هفته تهران نشستی با سفیر نیکارگوئه برگزار می‌شود.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches