اقتصادتهران: یازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی طی روزهای ۲۴ – ۲۳ آبانماه ۱۳۹۴ در تهران و با موضوع «طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی» برگزارشد.
هم زمان با آیین اختتامیه یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های کشور، برگزیدگان این دوره سمپوزیوم در رشتههای مختلف روابط عمومی در سطح استانی، ملی، جشنواره علمی، ترجمه کتاب و حامیان سمپوزیوم تجلیل شدند.
در دوازدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی، بر اساس رای هیات داوران، روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده، به عنوان روابط عمومی برتر در رشته «پژوهش ارتباطی» برگزیده و لوح یادبود دریافت نمود.
علاوه بر برگزاری دو کارگاه آموزشی تحت عناوین «چگونه کمپین طراحی کنیم؟» و «طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی در حوزه فرهنگسازی»، ۸ مقاله برگزیده توسط هشت استاد ایرانی، آمریکایی، ایتالیایی، اسپانیایی و هلندی نیز ارائه شد. همچنین طی هر دو روز برگزاری این رویداد علمی آموزشی، درمجموع ۶۵۰ نفر از دست اندرکاران روابط عمومی های کشور، چگونگی طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی به ویژه در فضای مجازی را فراگرفتند.
در این مراسم که جمعی از اساتید و پیشکسوتان روابط عمومی کشور، پروفسور ساروخانی و همچنین رییس انجمن بین المللی روابط عمومی حضور داشتند، قطعنامه تهران در خصوص نحوه طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی، صادرشد. از دیگر برنامه های این سمپوزیوم، رونمایی از ۱۱ کتاب روابط عمومی در مراسم اختتامیه سمپوزیوم و معرفی ۵۵ برگزیده حوزه های علمی و عملی روابط عمومی در سال ۱۳۹۳ بود.
گفتنی است؛ پروفسور ساروخانی طی سخنانی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری یازدهمین دوره سمپوزیوم، شاهد گسترش رویکرد و عملکرد روابط عمومیها برپایه کمپین و اثربخشی بیش تر برنامه های ارتباطی باشیم.