true
اقتصادتهران: روابط عمومیها باید در اطلاع رسانیهای خود به گونهای عمل کنند که مخاطب را اقناع کنند.
به گزارش اقتصادتهران، حسین طالبی مدیر روابط عمومی چادرملو، در مراسم اختتامیه دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی ایران با بیان این مطلب گفت: با توجه به دغدغه های ذهنی مخاطبان، روابط عمومیها باید در اطلاع رسانیهای خود به گونهای عمل کنند که مخاطب را اقناع کنند.
وی افزود: برای این منظور، روابط عمومیها باید سه سئوال «چه چیزی را، برای چه کسی و چگونه ارایه دهیم» را در اطلاع رسانیهای خود مدنظر قرار دهند. مدیر روابط عمومی شرکت چادرملو با اشاره به ضرورتهای تهیه خبر در روابط عمومیها تصریح کرد: نوآوری در خبر و جدا شدن از سبک سنتی برای جذب مخاطب و نیز توجه به موضوع هم ذات پنداری در ذهن مخاطب با برانگیختن عواطف و احساسات مخاطب، از جمله این موارد است.
وی ادامه داد: از دیگر مولفههای تنظیم خبر، نشاط آفرینی با ارائه جنبههای مثبت رویدادها است. مولفه دیگر، ایجاد تعلیق بوده و در آن، به مخاطب تلنگری زده می شود تا خود متوجه نتیجه شود.
طالبی اذعان کرد: تعلیق ادبی، مولفه دیگری در اطلاع رسانی است که در آن، حس کنجکاوی مخاطب را تحریک و در مسیر اتفاقات رویداد در ذهن او را درگیر می کند و موجب جذابیت پیام می گردد.
وی ادامه داد: امروزه مردم به دنبال نرم خبر به جای سخت خبر هستند. توجه به این امر، موجب اثر گذاری بیشتر بر مخاطب میشود.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=263024
false
true