×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رفع آبگرفتگی بلوار کشاورز

تهران اکونومی: مشکل آبگرفتگی نهرهای خیابان فلسطین تا میدان ولی عصر (عج) با حفر ۲ حلقه چاه در بلوار کشاورز برطرف شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، نصرالله حبیبی، رئیس اداره خدمات شهری شهرداری منطقه در این باره گفت: حفاری های غیراصولی برای حفر چاه در گذشته باعث شده مسیر خروج آب نهرهای بلوار کشاورز به جنوب بسته و آب ماندگی ایجاد شود. اکنون با حفر این چاه‌ها، آب نهرها به طور اصولی تخلیه می‌شود.

وی افزود: این چاه ها در خیابان‌های وصال تا شهید نادری و خیابان فلسطین در حال حفر است و با بهره برداری از آنها لایروبی نهرهای بلوار کشاورز انجام می‌شود.

حبیبی در بخش دیگری از سخنانش از تعریض خیابان کارگر شمالی خبر داد و گفت: با توجه به پیشروی نامتعارفی که دانشکده ژئوفیزیک دانشگاه تهران به محدوده خیابان‌های نوزدهم و بیستم کارگر شمالی وجود داشت مشکلات ترافیکی بسیاری را در این خیابان ایجاد کرده بود. از سوی دیگر تعرض این دانشکده به خیابان‌های اطراف سلامت دانشجویان و شهروندان ساکن در این محدوده را به خطر انداخته بود. اجرای طرح امتداد خیابان کارگر شمالی به شهرک والفجر، توسط شهرداری منطقه نسبت به رفع معارضان این محدوده از جمله بخش‌هایی از اراضی دانشکده ژئوفیزیک دانشگاه تهران، سازمان هوا و فضا وایستگاه هواشناسی در دستور کار قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches