×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رصد ۱۹۱ اردوی برون استانی دانش‌آموزان از ۲۲ مهر

 

اقتصادتهران: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: از زمان آغاز به کار مرکز کنترل سفرهای برون استانی دانش آموزی، کلیه ترددهای مربوط به اردوهای دانش آموزی در سراسر کشور از مبداء به مقصد و بالعکس به صورت ۲۴ ساعته رصد می شود.

دکتر مهدی فیض در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: از ۲۲ مهر ماه که مرکز کنترل سفرهای برون استانی دانش آموزی راه اندازی شده، تا به امروز ۱۹۱ اردو با بهره گیری از۱۳۸۹ دستگاه اتوبوس برگزار شده است.

وی افزود: همچنین به طور متوسط ۱۴ اردوی جدید با بهره گیری از ۹۸ خودرو به صورت روزانه آغاز می‌شود که کلیه این اردوها از طریق مرکز کنترل، رصد می‌شوند تا امنیت سفرهای دانش آموزی تامین و حوادث احتمالی جاده‌ای به حداقل برسد.

به گفته فیض، در حال حاضر والدین دانش آموزانی که به اردو اعزام شده اند نیز می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته از طریق شماره‌های ۶۶۷۴۷۶۸۸ و ۶۶۷۴۵۸۱۲ از وضعیت فرزندانشان در اردو اطلاع حاصل کنند.

 معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین در آینده نزدیک یک سرشماره چهار رقمی برای پاسخگویی به والدین به این مرکز اختصاص داده می شود که به اطلاع عموم خواهد رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches