×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رشد ۸۸ درصدی ارزش معاملات فرابورس

اقتصادتهران: معامله‌گران فرابورسی در آخرین ماه از بهار ۱۴۰۲، معاملاتی به ارزش ۱.۶ میلیون میلیارد تومان را در بازارهای فرابورس ایران ثبت کردند که از رشد ۸۸ درصدی ارزش دادوستدها نسبت به خرداد سال گذشته حکایت دارد.

به گزارش فرابورس ایران، در ۲۱ روز مبادلاتی خرداد ۱۴۰۲ روزانه به‌طور میانگین هشت میلیارد ورقه به ارزش ۷۶ هزار میلیارد تومان دست به دست شده که بازار سهام، سهم زیادی از حجم مبادلات را به خود اختصاص داده است. به‌طوری که روزانه شاهد مبادله بیش از پنج میلیارد سهم به ارزش سه‌هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان در بازارهای سهام فرابورس بوده‌ایم.

نگاهی به ارزش بازار فرابورس نیز در روز انتهایی خرداد نشان می‌دهد رقم این متغیر ۲.۶ میلیون میلیارد تومان بوده که هرچند نسبت به اردیبهشت‌ سال جاری ۲.۲ درصد کاهش یافته، اما نسبت به ابتدای سال رشد ۱۶ درصدی را تجربه کرده است.

شاخص کل فرابورس نیز به تبعیت از افت‌وخیزهای بازار، روند پُرفراز و نشیبی داشت و در نهایت با افت ۳.۳ درصدی نسبت به ماه قبل، در ارتفاع ۲۷ هزار و ۹۹۷ واحدی ایستاد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches