اقتصادتهران: بانک اقتصاد نوین اعلام کرد: استمرار افزایش تعداد کاربران خدمت موبایلبانک اقتصادنوین، نشاندهنده رضایتمندی مشتریان از این خدمت است.
تعداد کاربران خدمت موبایل بانک اقتصادنوین در پایان شهریورماه سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد رشد نشان میدهد.
کاربران این خدمت بانک اقتصادنوین میتوانند در تمام ساعات شبانهروز بدون مراجعه به شعب از خدمات متنوعی در قالب خدمات مبتنی بر کارت و مبتنی بر سپرده بهره ببرند که استفاده از این خدمات علاوه بر تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانک و افزایش امنیت خاطر کاربران، صرفهجوییهای ملی نیز ایجاد میکند.
بر اساس اعلام بانک اقتصاد نوین، کاربران موبایلبانک میتوانند در قالب خدمات مبتنی بر کارت خدمات متنوعی از جمله مشاهده موجودی، انتقال وجه کارتی (داخلی و شتابی)، پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفنهمراه و … (به کمک بارکد و دستی)، خرید شارژ سیمکارتهای اعتباری، رویت صورتحساب کارت (۳، ۵ و ۱۰ گردش آخر)، ارسال صورتحساب به پست الکترونیکی (email) و ارسال صورتحساب به فکس (براساس تعداد تراکنش یا تعداد روز) دریافت کنند.
علاوه بر این کاربران موبایلبانک اقتصادنوین همچنین در قالب خدمات مبتنی بر سپرده نیز میتوانند از خدمات مشاهده موجودی، انتقال وجه، انتقال وجه ساتنا (با استفاده از کد شبای سپرده مقصد، انتقال وجه از سپرده اقتصادنوین به سپرده سایر بانکها امکانپذیر میشود) انتقال وجه پایا (با استفاده از کد شبای سپرده مقصد، انتقال وجه از سپرده اقتصادنوین به سپرده سایر بانکها امکانپذیر میشود)، دریافت کد شبا، رویت صورتحساب (۳، ۵ و ۱۰ گردش آخر)، ارسال صورتحساب به پستالکترونیکی (email)، ارسال صورتحساب به فکس (براساس تعداد تراکنش یا تعداد روز) و عدم تخصیص سپرده استفاده کنند.
دیدگاه ها بسته هستند.