×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رشد ۱۶۸درصدی خرید اینترنتی در خراسان رضوی

اقتصادتهران: مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: خرید اینترنتی کالا از شرکت‌های طرف قرارداد شرکت پست در سال پایانی فعالیت دولت یازدهم نسبت به سال پایانی دولت دهم ۱۶۸ درصد افزایش داشت.

محمد شفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سال گذشته سفارش خرید ۵۶۲ هزار و ۴۵۵مرسوله در قالب خرید اینترنتی انجام شد که این رقم در سال ۹۲ به میزان ۲۰۹ هزار و ۶۷۴ بسته پستی بوده است.

وی با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت این اداره کل در فضای مجازی اظهار کرد: افزایش فعالیت پست خراسان رضوی در این زمینه به دلیل روی آوردن مردم به فعالیت در این فضاست و خدمات خرید اینترنتی حتی در روستاهای خراسان رضوی نیز انجام می‌شود.

وی گفت: فعالیت پست فرودگاهی و خدمات تاییدیه کد پستی در خراسان رضوی نیز طی ۲ سال گذشته به ترتیب ۲۳۰ و ۲۲۰ درصد افزایش داشته است.

شفیعی به خدمت پستی TLS یا توزیع مرسوله به اختیار مشتری اشاره کرد و افزود: در این شیوه مردم می توانند ساعت و نحوه ارسال و دریافت مرسوله توسط گیرنده در طول ۲۴ ساعت را تعیین کنند که پارسال ۳۵۰ هزار مرسوله پستی در این استان از این طریق ارسال شده است.

وی با انتقاد از روش خود پستی گری و ارسال نامه های اداری توسط دستگاه‌ها اظهار کرد: براساس اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران مصوبه مرداد ماه سال ۹۵ مجلس شورای اسلامی، هرگونه فعالیت و عملیات پستی در کشور باید توسط این شرکت انجام شود اما برخی دستگاه‌ها با توجیهاتی از قبیل صرفه جویی اقتصادی، از اجرای این قانون سرباز می زنند.

وی ادامه داد: هرگونه خدمات ارتباطی که دارای یکی از فرایندهای قبول، پردازش، ارسال، توزیع و تحویل مرسوله پستی باشد به عنوان خدمات پستی محسوب می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches