×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
رشد مجدد نرخ سکه و ارزهای عمده در بازار آزاد تهران

اقتصادتهران: نرخ انواع سکه و ارزهای عمده در بازار آزاد تهران امروز (شنبه) افزایش یافت به شکلی که قیمت هر دلار آمریکا با تداوم رشد خود در کانال ۴۶ هزار ریالی باقی ماند.

قیمت دلار که در پایان معاملات ۱۲ بهمن ماه (پنجشنبه گذشته)به کانال ۴۶ هزار ریالی وارد شده بود، امروز در همین محدوده نوسان قیمت داشت و در نهایت هم به نرخ ۴۶ هزار و ۸۷۰ ریال به فروش رفت.

هر یورو نیز امروز با ۵۵۰ ریال افزایش ۵۹ هزار و ۵۰۰ ریال، هر پوند انگلیس با ۳۵۰ ریال کاهش ۶۷ هزار و ۵۰ ریال و هر درهم امارات با ۱۰ ریال عقبگرد ۱۲ هزار و ۹۹۰ ریال عرضه شد.

در سامانه نظارت ارز (سنا) که نرخ ارزهای عمده در صرافی های مجاز سراسر کشور ثبت می شود، قیمت هر دلار آمریکا ۴۵ هزار و ۷۰۳ ریال، یورو ۵۷ هزار و ۸۲۹ ریال و درهم امارات ۱۲ هزار و ۶۳۱ ریال اعلام شده است.

در بازار طلا نیز قیمت ها در مدار رشد قرار گرفت و هر سکه تمام طرح جدید با ۱۳۷ هزار ریال افزایش ۱۵ میلیون و ۱۱۵ هزار ریال، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۵۰ هزار ریال رشد ۱۴ میلیون و ۶۷۰ هزار ریال و هر نیم سکه با ۴۵ هزار ریال افزایش ۷ میلیون و ۴۳۰ هزار ریال به فروش رفت.

ربع سکه نیز در معاملات امروز ۱۵ هزار ریال افزایش داشت و ۴ میلیون و ۴۲۵ هزار ریال فروخته شد؛ سکه گرمی نیز با رشد ۳۰ هزار ریالی ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال در ویترین طلا فروشی ها قرار گرفت.

در بازارهای جهانی هر اونس طلا یک دلار و ۲۴ سنت افزایش یافت و به یک هزار و ۳۳۳ دلار و ۱۳ سنت رسید؛ قیمت هر گرم طلای خام ۱۸ عیار نیز در بازار ایران ۱۰ هزار و ۳۹۰ ریال رشد کرد و یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۳۰۰ ریال عرضه شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches