×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رشد قیمت دلار و افت قیمت انواع سکه در بازار آزاد

اقتصادتهران: صرافان سکه و ارز امروز (دوشنبه) هر دلار آمریکا را با ۲۲ ریال افزایش قیمت نسبت به میانگین قیمتی دیروز، ۳۷ هزار و ۷۹۱ ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با ۹ هزار ریال کاهش ۱۲ میلیون و ۹۸ هزار و ۵۰۰ ریال داد و ستد کردند.

به گزارش ایرنا، قیمت هر یورو در سامانه نظارت ارز (سنا) تا زمان انتشار این خبر ۴۳ هزار و ۳۰۴ ریال ثبت شده است که نسبت به میانگین قیمت ها در پایان معاملات دیروز ۱۰۸ ریال رشد دارد.

میانگین قیمت دلار و یورو در سامانه سنا تا ساعت ۱۸ دیروز که معاملات به پایان می رسد، به ترتیب ۳۷ هزار و ۷۶۹ ریال و ۴۳ هزار و ۱۹۶ ریال بود.

در معاملات امروز، هر پوند انگلیس ۴۹ هزار و ۱۹۶ ریال به فروش رفت که ۱۱۲ ریال نسبت به دیروز رشد قیمت داشت؛ هر درهم امارات که بر شاخص قیمت دلار در بازار آزاد اثرگذار است، ۱۰ هزار و ۳۹۳ ریال فروخته شد و رشد ۱۵ ریالی را ثبت کرد.

اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۸۶۰ ریال و هر یورو را ۴۳ هزار و ۵۳۰ ریال اعلام کرد.

بر اساس قیمت های اعلام شده در تارنمای اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز ثابت ماند و ۱۱ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال به فروش رفت.

هر قطعه نیم سکه و ربع سکه طلا هر کدام با ۱۰ هزار ریال کاهش به ترتیب ۶ میلیون و ۴۱۵ هزار ریال و ۳ میلیون و ۷۴۵ هزار ریال عرضه شدند.

سکه گرمی نیز امروز تغییر نرخ نداشت و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال قیمت خورد.

اتحادیه طلا قیمت جهانی هر اونس طلا را یک هزار و ۲۰۸ دلار و ۴۰ سنت اعلام کرد که نسبت به دیروز ۴ دلار و ۸۰ سنت کاهش دارد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و۱۳۴ هزار و ۱۰ ریال فروخته شد که نسبت به میانگین داد و ستدهای دیروز سه هزار ریال افت قیمت داشته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches