×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رشد اقتصادی در کشوربه جذب سالانه ۷۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد

اقتصادتهران: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش رشد اقتصادی کشور و کاهش نرخ بیکاری نیازمند جذب سالانه ۶۰ تا ۷۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی است.

غلامرضا تاجگردون روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در صورت جذب این مقدار سرمایه گذاری خارجی تک رقمی شدن نرخ بیکاری و افزایش رشد اقتصادی کشور به هشت درصد قابل دسترس خواهد بود.

وی اظهار کرد: برای کمک به حضور سرمایه گذاری خارجی ،اصلاح برخی قوانین حاکم بر کشور و اصلاح فضای فرهنگی کشور ضرورتی انکارناپذیر است.

تاجگردون با یادآوری اهمیت نقش کارآفرینی و نرخ رشد اقتصادی در افزایش درآمد و معیشت مردم ،بیان کرد: مردم، رسانه های ارتباط جمعی و مسئولان برای تحقق توسعه اقتصادی کشور با هم تعامل بیشتری کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت‌های دولت در بهبود رشد اقتصادی کشور تصریح کرد: در سه سال گذشته نرخ رشد اقتصادی ایران از حدود منفی هفت درصد به چهار درصد رسیده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به این که درآمد مردم کهگیلویه و بویراحمد ۶۰درصد سرانه مردم کشور است ،گفت: بهبود وضعیت معیشتی مردم این استان نیازمند ۱۸هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری است که با توجه به منابع آب، خاک و نفت در صورت برنامه ریزی امکان پذیر است.

تاجگردون برخی واکنش‌های منتقدان دولت در اعطای تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران خارجی را یادآور و خواستار عزم همگانی برای کاهش این چالش های فرهنگی و سیاسی در کشور شد.

شهرستان‌های گچساران و باشت با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches