×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طی سال‌های گذشته، رشدی در میزان اشتغال نداشتیم؛ اما اکنون رشد اشتغال به ٧٠٠ هزار نفر در سال رسیده است.

به گزارش مهر، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در همایش صندوق های بازنشستگی گفت: بعد از تحریم های ظالمانه، مجددا با کوشش دولت و هدایت های رهبری آرامش به صحنه سیاسی و اقتصادی بازگشت و شرایط برای فعالیت و کارها فراهم شد.

وی افزود: ما طی روزهای گذشته، شاهد افتتاح پروژه های مختلف در حوزه کشاورزی و فعالیت های مربوط به آب و کنترل آب های مرزی با سرمایه گذاری ١٠ میلیون دلار بودیم؛ ضمن اینکه گازرسانی از ۶۵ درصد به ٨۵ درصد رسیده است.

شریعتمداری، گازرسانی به مرزهای کشور از جمله زاهدان را از دیگر برنامه های دولت دانست و گفت: این پروژه به زودی از سوی رئیس جمهور اجرا می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: در سایه به کارگیری سیاست های کلان، با استفاده از همه منابع شاهد رونق خواهیم بود؛ ضمن اینکه با برون نگری و درون زا بودن برنامه ها می توان از چالش های اقتصادی از جمله بی ثباتی اقتصادی و اشتغال بیرون آمد.

شریعتمداری افزود: طی سالهای گذشته، رشدی در میزان اشتغال نداشتیم؛ اما اکنون رشد اشتغال  به ٧٠٠ هزار نفر در سال  رسیده است؛ ضمن اینکه حجم بیکاری هر سال، رو به رشد است؛ به نحوی که سال ٨۴ میزان نیروی کار ٢٠ میلیون و ۶٠٠ هزار نفر بود که در سال ٩٢ و آغاز دولت یازدهم، همین میزان بود و هیچ تغییری نداشته است.

وی، تصریح کرد: نهادهای غیر دولتی اکنون پیشران در توسعه اقتصادی کشور بوده و پتروشیمی ها هم بسیار موفق عمل کرده اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches