×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمانالزام آور است

رئیس دفتر ریاست جمهوری گفت: نیاز است که با نگاهی ابتکاری و جدید به وضعیت معیشتی معلمان نگاه شده و برای بهبود آن تلاش شود.

به گزارش موج، محمد نهاوندیان در مراسم معارفه سرپرست وزارتخانه آموزش و پرورش با بیان این مطلب تصریح کرد: مبالغ پرداختی به معلمان باید به اندازه ای باشد که ضامن مناعت طبع این قشر بوده و نیازهای آنها را تامین کند.

وی با تشبیه معلمان به معماران خاطر نشان کرد: معلمان معماران جامعه هستند و هر مسئولی اگر در سمت خود اول فکر کند که معلم است می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

وی معلمان را بهترین حاملان انتقال پیام تدبیر و عدالت در جامعه دانست و افزود: معلمان برای نهادینه کردن پیام تدبیر و امید دولت یازدهم بهترین قشر هستند و مناسبتر از معلمان افراد دیگری نمی توانند باشند که این پیام را منتقل کنند.

نهاوندیان ادامه داد: باید در مدارس به دانش آموزان آموزش داده شود که چطور با وجود اختلاف نظر می توان در کنار یکدیگر فعالیت کرد.

رئیس دفتر ریاست جمهوری در خصوص واگذاری سمت سرپرستی وزارت آموزش و پرورش به علی اصغرفانی تصریح کرد: فانی از خانواده آموزش و پرورش است و در میان معلمان چهره بسیار شناخته شده است که می تواند به خوبی در سمت خود فعالیت کند.

 

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches