×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: رئیس مرکز امور دینی شهرداری تهران در نشست ائمه جماعت، از کسب رتبه نخست شهرداری منطقه ۶ در ارائه خدمات به مساجد خبر داد.

به روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، نشست ائمه جماعت منطقه ۶ تهران با حضور عظیم بابایی شهردار منطقه ۶، حجت‌الاسلام صادق‌زاده، مشاور شهردار و رئیس مرکز امور دینی شهرداری تهران و همچنین جمعی از ائمه جماعت منطقه ۶ در مسجد جمکران تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده مشاور شهردار (رئیس مرکز امور دینی شهرستان تهران) با اشاره به رتبه نخست شهرداری منطقه ۶ در ارائه خدمات به مساجد گفت: سطح خدمات ارائه شده منطقه ۶ به مساجد فراتر از اعتبارات در نظر گرفته شده بوده است.

وی همچنین با توجه به ضرورت رعایت حق الناس ادامه داد: در حوزه مدیریت شهری اکنون زمان آن رسیده که با استفاده از ظرفیت مساجد و آیات و روایات دینی در حوزه فرهنگ سازی ترافیک و مدیریت پسماند به مدیریت شهری یاری رسانی شود و این وظیفه تبیینی بر عهده ائمه جماعات مساجد است.

بابایی نیز از تخصیص یک میلیارد تومان بودجه جهت بازسازی مساجد منطقه ۶ تهران خبر داد و گفت: این اعتبارات به تناوب در اختیار ائمه و هیات امنای مساجد قرار می‌گیرد.

شهردار منطقه ۶ تهران در ادامه با اشاره به برپایی سفره‌های اطعام تصریح کرد: در این زمینه نیز اعتبارات خوبی برای برپایی سفره‌های افطار در ایستگاه‌های مترو، بی‌آرتی و سایر ایستگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches