×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ربات ایرانسل پشتیبان مشترکان شد

اقتصادتهران: ایرانسل سامانه‌های جدیدی برای ارتباط و پشتیبانی آنلاین مشترکان خود در تلگرام راه‌اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در راستای توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی و در جهت برقراری ارتباط موثر با مشترکان، ایرانسل ربات پشتیبان در نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام راه‌اندازی کرده است.

همچنین در نخستین تجربه پشتیبانی آنلاین مشترکان اپراتورهای تلفن همراه، مشترکان ایرانسل می‌توانند با مراجعه به بخش «تماس با ما» در وب‌سایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir پرسش‌ها، مشکلات و یا درخواست‌های خود را با کارشناسان بخش ارتباط با مشتریان به صورت گفت‌وگوی آنلاین مطرح و پاسخ مورد نظر را دریافت کنند. در مرحله نخست این طرح، پاسخگویی به مشتریان در ساعات اداری میسر است، اما با راه‌اندازی فازهای جدیدتر، به مرور ساعات پاسخگویی به مشترکان افزایش خواهد یافت.

پیش از این نیز ایرانسل کانال ارتباطی خود در نرم افزار پیام‌رسان تلگرام را معرفی کرده بود تا آخرین اخبار، محصولات و خدمات، تازه‌های فناوری و طرح‌های مناسبتی را به اطلاع مشترکان خود برساند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches