×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
راه نجات آموزش و پرورش، توسعه مشارکت‌های غیردولتی است

اقتصادتهران: وزیر آموزش و پرورش در پایان دومین روز از گردهمایی مشترک شورای معاونان و مدیران کل ستادی گفت: راه نجات آموزش و پرورش، توسعه مشارکت های غیردولتی است.

 به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمد بطحایی، در سخنان پایانی خود در گردهمایی دو روزه شورای معاونان و مدیران کل ستادی گفت: آموزش و پرورش، امروز برای جامعه و مردم مهم نیست و همین امر سبب مهم نبودن آن، برای مسئولین است وبین مردم و آموزش و پرورش فاصله افتاده است.

وی ادامه داد: تازمانی که آموزش و پرورش جایگاه خود را در جامعه پیدا نکند مشکلات امروز ما ادامه پیدا خواهد کرد.

بطحایی تصریح کرد: جامعه امروز احساس نیاز به آموزش و پرورش ندارد بنابراین برای رفع این مشکل باید فاصله آموزش و پرورش و جامعه را کاهش دهیم.

وزیر آموزش وپرورش اظهار کرد: شبکه تعاملی می تواند در کاهش این فاصله موثر باشدواز طرفی باید دامنه ارتباطات با جامعه را افزایش دهیم هرچه دامنه تعامل با مردم افزایش یابد فاصله  مذکور کاهش خواهد یافت.

وی گفت: مردم باید احساس کنند آموزش و پرورش صاحب دارد و برای تحقق این امر آموزش و پرورش باید در هنگام حوادث مربوطه به موقع عکس العمل نشان دهد و توسعه تعاملات با این هدف اتفاق می افتد واین یک استراتژی مهم در دولت دوازدهم است.

وزیر آموزش و پروریش با اشاره به راه اندازی استودیو الفبا در مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی تصریح کرد: فعالیت های این استودیو در جهت تعامل بیشتر آموزش و پرورش انجام می شود.

وی ادامه داد: توسعه ارتباطات فاصله موجود را کاهش خواهد داد و خانواده ها باید احساس کنند مسائل آن ها برای ما مهم است و ما ورود پیدا کرده ایم.

بطحایی افزود: ‌موضوع مهارت آموزی از موارد بسیار مهم و استراتژیک آموزش و پرورش است که باید در اولویت قرار گیرد و بیش از پیش در این زمینه اهتمام شود.

وی افزود: تا کنون قدم هایی در خصوص تفویض اختیار برداشته شده اما این موضوع نیاز به همت بیشتری دارد تا اختیارات بیشتری به استان ها ومناطق و به ویژه به مدارس داده شود.

وزیر آموزش وپرورش گفت: با توجه به شرایط مالی موجود، برگزاری همایش ها ونشست ها باید محدود شود.

وی ادامه داد: مدیران کل آموزش وپرورش اهتمام جدی در برگزاری نماز در مدارس داشته باشند زیرا این واجب دینی در رفع بسیاری از آسیب های اجتماعی  کمک می کند.

بطحایی بر تعامل مدیران کل با نمایندگان مجلس وسایر مسئولین تاکید و عنوان کرد: با تعامل سازنده بسیاری از مشکلاتی که برای آموزش و پرورش هزینه بر است به سادگی قابل حل خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches