×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
راه اندازی ۲۵ هزار پایگاه اوقات فراغت در سطح کشور

اقتصادتهران: مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی ۲۵ هزار پایگاه اوقات فراغت در سطح کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، اکبرزاده در نشستی خبری اظهارکرد: طی تابستان سال جاری ۲۵ هزار پایگاه اوقات فراغت در سطح کشور با رشته‌های متنوع و در برخی از استان‌ها بومی و محلی برپا می‌شود.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود که حدود پنج میلیون دانش آموز از کلاس‌های اوقات فراغت در کشور بهره مند شوند.

اکبرزاده افزود: برخی از رشته های پایگاه های اوقات فراغت در ستاد تعریف شده و برخی دیگر نیز متناسب با شرایط جغرافیایی هر استان به صورت بومی و محلی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه کلاس های تابستانی نیز از سوی شورای آموزش و پرورش هر استان و متناسب با وضعیت اقتصادی آن منطقه اعلام می‌شود، گفت: پایگاه های اوقات فراغت در سطح مدارس برگزیده، حاشیه شهر، روستایی، هنرستان ها، دارالقرآن ها، کانون های فرهنگی هنری و کانون های پرورش فکری برپا خواهد شد.

اکبرزاده عنوان کرد: از سوی آموزش و پرورش ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به پایگاه های اوقات فراغت در سطح استان ها و مناطق کم برخوردار تخصیص می یابد تا همه دانش آموزان از این کلاس‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه سامانه جامعی برای نام نویسی و اطلاع از نحوه برپایی کلاس‌های اوقات فراغت به لحاظ مکان و زمان راه اندازی شده است، گفت: از طریق این سامانه جامع همه دانش آموزان و خانواده ها از رشته ها، مکان، زمان و شهریه آن در هر جای کشور می توانند اطلاع یابند که این مهم می تواند بانک اطلاعاتی خوبی برای برنامه ریزی سال‌های آینده باشد.

اکبرزاده تصریح کرد: میانگین ساعت برپایی کلاس‌های اوقات فراغت برای هر دانش آموز ۱۸ ساعت است.

وی عنوان کرد: سال گذشته ۲۲ هزار و ۴۰۰ پایگاه اوقات فراغت در سطح استان راه اندازی شد که چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دراین کلاس‌ها شرکت کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches