×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
راه اندازی ۱۲ بیمارستان تخصصی در مناطق مرزی

اقتصادتهران: فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال شرق کشور با تاکید براینکه ارائه خدمات تخصصی به مناطق مرزی و محروم رویکرد مهم نیروی زمینی سپاه است گفت که در این راستا راه اندازی ۱۲ بیمارستان تخصصی ثابت در این مناطق در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار محمد حسن عباسی روز دوشنبه در مراسم آغاز فعالیت طرح جهاد پزشکی میلاد تا میلاد در شهرستان درمیان افزود: این طرح از ابتدای امسال توسط نیروی زمینی سپاه برنامه ریزی شد که تاکنون در ۲ نقطه مرزی کشور بیمارستان های تخصصی ثابت راه اندازی شده است.

وی با تاکید براینکه نقاط مرزی محرومیت های زیادی در حوزه سلامت دارند، اظهار کرد: در دهه ۸۰ با آغاز فعالیت درمانی نیروی زمینی سپاه، راه اندازی بیمارستان های صحرایی در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۶۴ بیمارستان صحرایی در مناطق محروم شمال شرق کشور راه اندازی شده است.

عباسی با بیان اینکه به نتیجه رسیدم که راه اندازی بیمارستان صحرایی تنها یک مسکن برای رفع محرومیت است و باید اقدامات اصولی تری را برنامه ریزی کنیم، گفت: با همکاری وزارت بهداشت راه اندازی بیمارستان های ثابت تخصصی در مناطق مرزی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد افراد نیازمند به درمان تخصصی از طریق خانه های بهداشت روستایی، شناسایی و معرفی شوند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح جهاد پزشکی میلاد تا میلاد در شهرستان درمیان از یک هفته قبل هفت گروه غربالگری در ۹۰ روستای شهرستان بیش از هفت هزار و ۲۰۰ نفر را ویزیت کردند که از این تعداد ۴ هزار نفر برای دریافت درمان تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء اسدیه معرفی شده اند.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در شمال شرق کشور گفت: پیش بینی می شود در قالب اجرای این طرح بالغ بر ۵۰۰ عمل جراحی ماژور در بیمارستان اسدیه انجام شود.

وی عنوان کرد: همچنین مربیان ورزیده در مدارس شهرستان آموزش های پیشگیری از اعتیاد، سبک زندگی سالم و مسائل آموزشی و بهداشتی را به دانش آموزان آموزش خواهند داد.

عباسی با اشاره به اینکه امسال نیز علیرغم توطئه های دشمنان مردم جشن ۴۰ سالگی انقلاب خود را به صورت تماشایی و باشکوه برگزار کردند، گفت: حضور تماشایی مردم وظیفه مسئولان را سنگین تر می کند چرا که آنان باید کمربند خدمتگزاری به مردم را محکمتر از گذشته ببندند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches