×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
راه اندازی مرکز مطالعات و پژوهش‌ها در حوزه معارف فلسطین

تهران اکونومی: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر تجمیع فعالیت های فرهنگی، هنری، پژوهشی و اطلاع رسانی حوزه فلسطین، از راه اندازی مرکز مطالعات و پژوهشهای معارف فلسطین در قالب جمعیت دفاع از ملت فلسطین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی در بازدید از موسسه آفاق روشن بیداری، فعالیت در زمینه معارف فلسطین را از محاسن این مجموعه فرهنگی- پژوهشی دانست و افزود: این مجموعه بر اساس تاکید مقام معظم رهبری به جای پرداختن به یهودستیزی، فعالیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی خود را در حیطه «معارف فلسطین» و صهیونیسم ستیزی انجام می دهد که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به تفاوت یهود با صهیونیسم گفت: پیروان یهودیت مانند سایر ادیان به وحدانیت خداوند، نبوت و معاد اعتقاد دارند و اکنون نیز پیروان تمام ادیان در کنار یکدیگر در جهان زندگی می کنند. اما غده سرطانی صهیونیسم جریانی اقتصادی، سیاسی و نژادپرستی است.

حجت الاسلام امرودی تصریح کرد: اعتقاد ما در خصوص رقم خوردن افول رژیم منحوس صهیونیستی بر مبنای این دیدگاه است که ظلم باقی نمی ماند و به فضل الهی ریشه ظلم از جهان برکنده خواهد شد.

وی با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص صهیونیسم مسیحی، افزود: امروز هم باید مراقب صهیونیسم یهودی و مسلمان نماهایی باشیم که به دنبال نشان دادن چهره ای تروریست و حشن از اسلام هستند و و داعش هم امروز همان صهیونیسم است که این بار در لباس اسلام متحجر و تکفیری ظاهر شده است.

نماینده تام الاختیار شهردار تهران در امور حمایت از فلسطین تصریح کرد: داعش و تکفیری ها پیاده نظام رژیم صهیونیستی هستند و اکنون باید در جهت آگاه سازی مردم نسبت به خطرات این گونه توطئه صهیونیستی بکوشیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: پیروزی فلسطین قاعده الهی است. شک نکنید کلید محو اسرائیل زده شده است و بدانید که وعده امام درباره محو اسرائیل ان شاءالله محقق خواهد شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر ضرورت تجمیع فعالیت های فرهنگی، پژوهشی، هنری و اطلاع رسانی در حوزه فلسطین گفت: مرکز مطالعات و پژوهشهای معارف فلسطین از طریق تفاهم نامه موسسه آفاق روشن بیداری و جمعیت دفاع از ملت فلسطین راه اندازی شود و پس از آن با تشکیل شورای مرکزی این پژوهشکده، در جهت تولید علم، پژوهش و تربیت نیروی انسانی شایسته تحلیلگر و قدرتمند در حیطه معارف فلسطین گام های اساسی بردارد.

حجت الاسلام امرودی در پایان سخنان خود از موسسه آفاق روشن بیداری خواست تا در زمینه افزایش تعداد نویسندگان و مجموعه آثار در زمینه معارف فلسطین، تجدید کتب مفید این موسسه و بهره گیری از فضای مجازی برای ترویج این معارف تلاش کنند.

در این دیدار مجید صفاتاج مدیر موسسه آفاق روشن بیداری در خصوص زمینه های فعالیت این موسسه در قالب تولیدات آثار مکتوب و پژوهشی، آثار دیجیتالی، مستندات تلویزیونی، سرود و جمعیت فعالان و اعضاء، توضیحاتی ارائه داد و افزود: تاکنون ۵۷ کتاب در این موسسه از جمله دانشنامه ۶ جلدی صهیونیسم و اسرائیل و دانشنامه ۸ جلدی فلسطین، آثار معارف فلسطین شامل نهضت فلسطین، سرگذشت فلسطین، آثاری در باب صهیونیسم شناسی، مختصات و مشخصات تروریسم، سیمای صهیونیستی، لابی صهیونیستی در آمریکا و … به چاپ رسیده است.

وی ادامه داد: در این موسسه کتاب هایی چون سلفی گری، تکفیرگرایی امری دینی با حربه ای شیطانی، سلفی گری تکفیری در جهان سوم، تکفیریان، تکفیرشدگان، القاعده طالبان و داعش نیز تهیه و تدوین شده است.

صفاتاج افزود: همچنین دو مجموعه آثار انقلاب وبیداری اسلامی در ۱۲ جلد و مجموعه آثار معارف حزب الله در ۶ جلد نیز آماده چاپ است.

مدیر موسسه آفاق روشن بیداری با اعلام راه اندازی سایت معارف فلسطین گفت: دانشنامه های فلسطین و صهیونیسم در این سایت با قابلیت جستجوی پیشرفته کلید واژه ها به زبان فارسی در دسترس کاربران قرار گرفته که در طول هفته به طور متوسط هزار بار مورد حمله هکرها از کشورهای اسرائیل، آمریکا، کانادا، هلند و … قرار می گیرد. این سایت در آینده به زبان های عربی و انگلیسی راه اندازی خواهد شد.

در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله حسینی مشاور معاون اجتماعی شهرداری تهران و قائم مقام شورای سیاست گذاری دفتر حمایت از فلسطین شهرداری تهران و رضایی مشاور معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز حضور داشتند.

در پایان، حجت الاسلام امرودی از بخش های مختلف سایت معارف فلسطین شامل پاسخ به شبهات، کتاب، مجموعه سخنرانی ها، مصاحبه های مصور و همچنین کتب و مقالات این موسسه بازدید کرد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches