×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
راه اندازی مجمع آزادگان ناجا در دستور کار

اقتصادتهران: فرمانده نیروی انتظامی گفت: مطابق برنامه ریزی‌ها به دنبال راه اندازی مجمع ازادگان ناجا هستیم تا ضمن ارائه خدمات مطلوب به این عزیزان ، از تجربیات آنها بهره مند شویم. 

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه آیین تجلیل از آزادگان نیروی انتظامی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: نیروی انتظامی بیش از ۲۱۰۰ آزاده دارد و ما به وجود این عزیزان و خانواده هایشان افتخار می کنیم، مطابق برنامه سال گذشته تجلیل از آزادگان و خانواده های عزیز آنها در دستور کار بود که مراسم تجلیل از آزادگان نیروی انتظامی در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: امروز نیز به همت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و معاونت نیروی انسانی مراسم تجلیل از آزادگان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد که برگزاری چنین مراسماتی را برای سازمان خیر و برکت می دانیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: حفظ شأن و منزلت خانواده شهدا ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان همواره رویکرد نیروی انتظامی بوده است و در تلاشیم که برای ترویج فرهنگ “ایثار و شهادت”  برنامه ریزی کنیم. چرا که معتقدیم هر چقدر این فرهنگ ها حفظ و ترویج شود ما نیز بهتر می توانیم مأموریت ها را دنبال کنیم.

 وی اضافه کرد: با عنایت الهی امروزه روحیه جهاد و ایثارگری در نیروی انتظامی جاری و ساری است و پلیس ما در کنار داشتن این صفات در مسیر دانش بنیانی و حرفه ای شدن حرکت می کند.

 سردار اشتری تصریح کرد: فرزندان مردم در نیروی انتظامی برای توسعه نظم و آرامش تا پای جان تلاش می کنند و این مهم را برای خود و نیروی انتظامی افتخار می دانیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches