×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
راه اندازی سرویس انتقال با شناسه از طریق خودپردازهای بانک سپه

اقتصادتهران: رئیس اداره کل خدمات فن آوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین گفت: سرویس انتقال با شناسه از طریق خودپردازهای بانک سپه برای کارت‌های سایر بانک‌ها (تراکنش شتابی) راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، حسین صلواتی گفت: واریز با شناسه برای سازمانهایی است که به سبب گردش فراوان واریزیها نیاز به شناسایی و مدیریت مبالغ واریزی خود دارند.

وی افزود: در این خصوص، شرکت و بانک طی الگوریتم مشخص تنها واریزی هایی را که مطابق با این فرمت باشد برای حساب خود قبول می‌کند و در نتیجه سازمان در هر لحظه از هویت واریز کنندگان وجوه به حساب خود مطلع بوده و می تواند ارائه خدمات آنلاین خود به آنها را اداره کند.

صلواتی گفت: این خدمت پیش از این صرفا برای حسابهای داخلی انجام می شد و اکنون از طریق کارت‌های سایر بانک‌های شبکه شتاب نیز در خودپردازهای بانک سپه پذیرفته و انجام می‌شود.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی و شرکتهای آرد سازی و حمل و نقل آرد در حال حاضر استفاده زیادی از این خدمت می‌کنند.

وی افزود: هر شرکتی با مدل الگوریتمی خود (از جمله شناسه، شناسه مبلغ، انقضاء در تاریخ خاص و…) می تواند با بانک وارد مذاکره شود و بانک سپه آمادگی هر گونه همکاری در این خصوص را دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches