×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
راه اندازی سایت همسفریاب

بر اساس این خبر، سایت همسفریاب توسط یک تیم کارآفرین ایرانی جهت رفع مشکلات ناشی از ترافیک شهری و جاده ای و کمک به رفاه حال شهروندان و در راستای کاهش آلودگی هوا راه اندازی شده است.

سایت همسفریاب به گونه ای طراحی شده است که سفرهای بین شهری و درون شهری را پشتیبانی می کند، اطلاعات این سایت به گونه ای است که به عنوان مثال کسی که محل سکونتش تهرانپارس است و محل کارش سید خندان، می تواند افرادی را که در طول این مسیر در آن زمان قصد تردد دارند را با خود همسفر کند. در مورد سفرهای بین شهری نیز همچنین می باشد؛ به عنوان مثال شخصی که از اصفهان قصد سفر به تهران را دارد، اشخاصی که از اصفهان و یا حتی شهرهای بین راه مانند نطنز قصد رفتن به تهران و یا حتی شهرهای بین راه مانند قم داشته باشند، را نیز می تواند همسفر کند.

کاهش ترافیک جاده ای، کاهش تردد ماشین های تک سرنشین، کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت، کاهش استهلاک وسائل نقلیه، تقسیم شدن هزینه های سفر، تقسیم شدن هزینه های سوخت، انتخاب همسفر بر اساس علائق، انتخاب راننده بر اساس نظر افراد و مسافران قبلی به راننده، افزایش لذت سفر و تنها نبودن در سفر های طولانی، کاهش خستگی های رانندگی در جاده، ایجاد شبکه اجتماعی قوی و کسب تجربه از همسفران؛ از مزایای استفاده از سایت همسفریاب می باشند.

گفتنی است سایت مشابه سایت همسفر یاب هم در اروپا و در سال های گذشته راه اندازی شده که سایت اروپائی نامبرده پس از گذشت ۱۳ سال از راه اندازی، اعلام کرد که با استفاده شهروندان از این سایت توانسته است تاکنون ۲۴ میلیون نفر مسافر را جابه جا کند، ۶۳۰ هزار تن از انتشار کربن در هوا بکاهد، ۹۰ هزار کیلومتر از ترافیک جاده ای کم و ۷۵۰ میلیون یورو نیز توسط راننده ها درآمدزایی شده است.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches