×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
راه اندازی خوشه فرش اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر است

اقتصادتهران: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: با توجه تاثیر مثبت خوشه های صنعتی خرما و آبزیان بر توسعه این دو بخش در این استان، راه اندازی خوشه فرش برای رونق این صنعت نیز در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، مهدی صفوی روز شنبه در نشست با فعالان صنعت فرش استان بوشهر با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای توسعه خوشه های صنعتی استان بوشهر افزود: پس از راه اندازی خوشه صنعتی فرش راه اندازی خوشه های کشتی سازی و قطعات بتنی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: هم اکنون برای راه اندازی خوشه فرش به کمک و همکاری دستگاه های تخصصی ذیربط نیاز جدی داریم.

وی هدف از راه اندازی خوشه های صنعتی را ساماندهی و توسعه مشاغل در این بخش دانست و گفت: خرید مواد اولیه مورد نیاز صنایع، ارائه آموزش‌ها، بازاریابی و فروش از جمله حلقه های مورد نظر در تشکیل خوشه های صنعتی هر محصول است.

صفوی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های مناسب استان بوشهر در بخش گلیم و گبه در استان راه اندازی خوشه صنعتی می تواند به شکوفایی این ظرفیت کمک کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون بخش عمده ای از مواد اولیه تولید فرش از خارج استان وارد می شود، عنوان کرد: راه اندازی خوشه فرش می تواند به توسعه هنر – صنعت فرش و ساماندهی مشاغل موجود در این بخش در استان بوشهر کمک کند.

در استان بوشهر هفت هزار و ۱۹۰ بافنده فرش وجود دارد که از این شمار یکهزار و ۷۰۰ نفر از آنها تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches