×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

معاونت نظارت بیمه مرکزی اعلام کرد: ساماندهی و تقویت نظارت بر شبکه ی فروش و ارزیابان خسارت بیمه ای یکی از سیاست های نظارتی این سازمان در سال جاری است و بر همین اساس سامانه ی ثبت اطلاعات، مدیریت و نظارت بر نمایندگان حقیقی و حقوقی، کارگزاران رسمی بیمه و ارزیابان خسارت بیمه ای را راه اندازی کرده است.

به گزارش موج، معاونت نظارت بیمه مرکزی اعلام کرد: ساماندهی و تقویت نظارت بر شبکه ی فروش و ارزیابان خسارت بیمه ای یکی از سیاست های نظارتی این سازمان در سال جاری است و بر همین اساس سامانه ی ثبت اطلاعات، مدیریت و نظارت بر نمایندگان حقیقی و حقوقی، کارگزاران رسمی بیمه و ارزیابان خسارت بیمه ای را راه اندازی کرده است.

بر اساس این طرح، بیمه مرکزی از این پس فعالیت ارزیابان خسارت بیمه ای، نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه را که اطلاعات و مشخصات آنها در سامانه ی نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه (سنهاب) ثبت شده باشد، به رسمیت می شناسد و در صورتی که اطلاعات آنها در مدت تعیین شده در این سامانه ثبت نشود، فعالیت آنها به تدریج محدود و متوقف خواهد شد.

همچنین صدور مجوز برگزاری آزمون نمایندگی بیمه در سال جاری برای شرکت های بیمه نیز به ثبت اطلاعات و مشخصات نمایندگان بیمه در این سامانه منوط شده است.

گفتنی است؛ شبکه ی فروش اعم از نمایندگان و کارگزاران بیمه در معرفی مزایا و کارکردهای محصولات بیمه ای و توسعه ی فرهنگ بیمه نقش بسیار مهمی ایفا می کنند و حدود ۸۰ درصد بازار بیمه ی کشور را در دست دارند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches