×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
راه اندازی بیمارستان خصوصی درمان سرطان البرز در انتظار مساعدت

اقتصادتهران: مرکز تخصصی خصوصی تشخیص و درمان سرطان واقع در محدوده سرحدآباد البرز، به دلیل مشکلات ناشی از قرار گرفتن بین مرز شهرستان های کرج و فردیس، حدود ۲ سال از فعالیت بازمانده و امکان ارایه خدمات درمانی ندارد و برای راه اندازی نیازمند مساعدت مسئولان است.

به گزارش ایرنا، این مرکز که نخستین مرکز تخصصی تشخیص و درمان سرطان در استان البرز به شمار می رود، با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده و با وجود یک سال فعالیت، از شهریور ماه سال ۹۳ تا مهرماه سال ۹۴ و ارایه خدمات درمانی به یک هزار و ۲۰۰ بیمار سرطانی، اکنون به دلیل برخی مسایل نظیر روندهای اداری، مشکل تغییر کاربری، با توقف فعالیت ها مواجه شده است.

امیرحسین خندان مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمارستان تخصصی تشخیص و درمان سرطان واقع در محدوده سرحدآباد، می گوید: تاکنون پیگیری های مستمری در دعوت از مقامات ذیربط به منظور حضور و مشاهده مشکلات این بیمارستان از نزدیک داشته و نامه هایی حاوی شرح حال این مرکز تخصصی را به مسئولان ارشد استان البرز ارسال کرده ایم اما تاکنون گشایشی در این زمینه رخ نداده است.

استان البرز به طور عام و شهرستان فردیس به طور خاص با کمبود مراکز بهداشتی و درمانی مواجه است، از سویی قرار گرفتن این بیمارستان تخصصی در محدوده بین سرحدآباد جنوبی که در حوزه شهرستان فردیس واقع است و سرحدآباد شمالی که اکنون در حوزه شهرداری منطقه ۲ کرج قرار دارد، مشکلات این مرکز درمانی سرطان را تشدید کرده است.

موسس و سرمایه گذار این بیمارستان برای رفع مشکل واقع شدن در مرز شهرستان های کرج و فردیس و رعایت مراحل اداری از جمله موضوع تغییر کاربری مکان این مرکز تخصصی و راه اندازی دوباره آن، مدام بین مسئولان ۲ شهرستان در حال رفت و آمد است.

کرج پرونده این بیمارستان را به فردیس و فردیس نیز آن را به کرج حواله می دهند، ولی آنچه در این میان کماکان باقی مانده و چاره ای برای آن اندیشیده نشده، مشکل و گرفتاری های حل نشده اداری این بیمارستان تخصصی است.

با توجه به اینکه برای تجهیز این بیمارستان به آخرین دستگاه ها و امکانات پیشرفته پزشکی از جمله بخش ویژه آنکولوژی با ۳۰ تخت و خدمات ویژه برای بیماران نیازمند به شیمی درمانی، سرمایه گذاری کلانی صورت گرفته و این بیمارستان براساس قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی و اجرای طرح تحول سلامت، در طول یک سال فعالیت خود تعرفه های دولتی را جهت شیمی درمانی بیماران خود رعایت کرده است، به نظر می رسد بازگشت این مرکز به چرخه درمانی استان به مساعدت مسئولان نیاز دارد.

ابوالفضل اینانلو فرماندار فردیس که با همراهی شهردار فردیس و رییس شبکه بهداشت این شهرستان سه شنبه این هفته از این بیمارستان تخصصی بازدید کرد، گفت: اگر استاندار البرز این بیمارستان را از نزدیک ببینند، اطمینان دارم به رفع مشکل و تحول آن منجر خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches