اقتصادتهران: نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، از راه اندازی باشگاه مشتریان این شرکت در سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر بیژن صادق در جلسه شورای مدیران، هدف از راه اندازی این باشگاه را تکریم بیمه گذاران و مشتریان ذکر و تأکید کرد: ما در سال جاری تلاش میکنیم متناسب با شأن و جایگاه شرکت و بر اساس عملکرد مشتریان و پرتفوی آنها، این باشگاه را ایجاد کنیم.
در این جلسه که اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران و سرپرستان مناطق حضور داشتند، دکتر صادق افزود: در سال جدید همچنین با هدف تشویق بیشتر و استفاده مناسب تر از پتانسیل و قابلیتهای فنی و اجرایی نمایندگان به منظور تقویت و توسعه شبکه فروش، اقدام به انتخاب نمایندگان برتر بیمه دانا خواهیم کرد.
وی، روند پرداخت خسارات در سال گذشته را مناسب ارزیابی کرد و با اشاره به اینکه این روند در سال جاری باید تسریع شود، اظهار داشت: یکی از برنامهها و اهداف ما در سال ۹۵، تقویت و توسعه مدیریت بازاریابی همسو با سیاست های این شرکت است که تصمیم داریم از ظرفیتها و تواناییهای همکاران در این حوزه بیشتر بهره ببریم.