×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
راه اندازی خط ویژه اتوبوس در خیابان‌های بهشتی و مطهری

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۷ از راه اندازی خط ویژه اتوبوس در خیابان های شهید بهشتی و شهید مطهری با هدف ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، دکتر رضا نگهبان با اعلام این مطلب افزود: ارائه تسهیلات مناسب به شهروندان برای دسترسی آسان، کاهش ترافیک و همچنین افزایش سرعت وسایل نقلیه امدادی و انتظامی از جمله اهداف راه اندازی این خطوط ویژه اتوبوس است.

وی از مزایای ایجاد خط ویژه اتوبوس، به کاهش زمان انتظار مسافران در ایستگاه‌ها، افزایش ایمنی و امنیت مسافران و سرعت وسایل حمل و نقل عمومی اشاره کرد و تصریح کرد: با توجه به واقع شدن منطقه ۷ در قلب پایتخت و تجمع بسیاری از ادارات دولتی در آن و همچنین وجود ترافیک، راه اندازی خطوط ویژه اتوبوس را در دستور کار خود قرار داده ایم.

شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه خط ویژه اتوبوس در خیابان های شهید بهشتی و شهید مطهری تا پایان سال راه اندازی خواهد شد، یادآور شد: عملیات مسقف شدن ضلع جنوب شرقی پایانه تاکسیرانی سیدخندان نیز آغاز شده و تا پایان بهمن ماه به اتمام خواهد رسید.

به گفته وی این پایانه به منظور تامین رفاه حال شهروندان و تسهیل تردد آنها از محل پل سید خندان به سایر مناطق شهر احداث خواهد شد.

 

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches