×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مصوبه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش، گفت: سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از حذف آزمون ورودی پایه هفتم استقبال می‌کند.

مجتبی زینی وند در بیست و دومین جلسه شورای سیاست گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی مدارس و مراکز غیردولتی که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، از راه‌اندازی سامانه شهریه از ۲۵ بهمن ۹۶ خبر داد و افزود: دراین سامانه به شکلی برنامه ریزی شده است که کلیه مراحل تعیین و اخذ شهریه، الکترونیکی انجام می شود و هیچ گونه قرارداد دستی بین اولیاء و مدرسه منعقد نمی شود.

زینی وند از راه‌اندازی ۵ سامانه الکترونیکی در سازمان مدارس و مراکز غیردولتی خبر داد و تصریح کرد: سامانه نظارت بر شهریه در مدارس غیردولتی، سامانه رسیدگی به شکایات، سامانه خرید خدمات آموزشی و سامانه صدور مجوز الکترونیکی از جمله سامانه‌هایی هستند که در این سازمان فعال شده‌اند.

وی ادامه داد: سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از حذف آزمون در پایه ششم ابتدایی برای ورود به مدارس غیردولتی استقبال می کند و آن را گامی مثبت در جهت تحقق ساخت های تربیتی و اجرای سند تحول می داند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، تصریح کرد: تقویت نظارت بر اخذ شهریه در مدارس غیردولتی و همچنین هدفمندکردن بازرسی ها از جمله مواردی است که در دستور کار این سازمان قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches