×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
راهکارهایی برای رهایی از کبد چرب

یک متخصص طب پزشکی و تغذیه، راهکارهای ساده‌ای برای رهایی از چربی‌های کبد ارائه کرد.

دکتر عبدالوهاب قاضی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادتهران، با بیان آن که برخی افراد از کبد چرب رنج می‌برند اما می‌توانند آن را درمان کنند، افزود: یکی از ساده ترین راهکارها برای درمان کبد چرب، انجام حرکات ساده کششی و نرمش متناوب و روزانه است.

وی با بیان آن که کبد چرب یکی از بیماری‌های شایع در میان تمامی سنین به ویژه میانسالی است، تصریح کرد: با انجام نرمش‌های ساده حتی درون خانه می‌توان از کبد چرب رهایی یافت.

این متخصص طب پزشکی و تغذیه، با بیان آن که حرکات کششی علاوه بر آن که بدن را آماده انجام ورزش، تحرک و نیز شادابی می‌کند، یادآور شد: انجام این حرکات از دست‌ها و پاها شرایط چربی سوزی در کبد را نیز فراهم کرده و هرچه به طور متناوب و روزانه صورت گیرد، چربی سوزی بیش تری در کبد را حاصل می‌کند.

دکتر قاضی اظهار داشت: اگر شرایط رفتن به باشگاه ورزشی به دلیل مشغله افراد ممکن نیست، انجام حرکات کششی در محیط منزل و یا حتی در محیط کار به مدت کوتاه نیز اثرگذار است و علاوه بر چربی سوزی در کبد، شادابی و سلامتی برای فرد به همراه می‌آورد.

وی اضافه کرد: توصیه می‌شود تمامی مردم از انجام حرکات کششی به ویژه پس از بیدار شدن از خواب در هنگام صبح غافل نشده و در کنار آن، مصرف آب نیز بسیار موثر است.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches