×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رانندگان تاکسی منطقه ۷ آموزش خط سفید می بینند

اقتصادتهران: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از برگزاری کارگاه های آموزشی خط سفید ویژه رانندگان تاکسی در راستای کمپین “آسمان آبی، زمین پاک” خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: این کارگاه های آموزشی با حضور ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از تاکسیرانان از روز چهارم مرداد ماه آغاز و به مدت ۱۶ روز برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه حرکت خودرو‌ها بین خطوط سفید موجب انضباط ترافیکی، کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و ارتقای فرهنگ نظم، انضباط و قانون‌گرایی می‌شود، گفت: ما در این کارگاه ها ضمن آموزش تاکسیرانان، از آنها می خواهیم تا به عنوان سفیران فرهنگی که ساعتهای زیادی از روز با شهروندان همسفر هستند برای نهادینه سازی رفتارهای صحیح ترافیکی در این طرح مشارکت کنند.

معاون شهردار منطقه ۷ تصریح کرد: کاهش ترافیک و اصلاح رفتار و فرهنگ ترافیکی شهروندان از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری تهران در مقطع کنونی است و در این میان از آنجا که ناوگان تاکسیرانی شهر تهران سهم عمده‌ای در حمل‌ونقل شهری و ایجاد رفتار پایدار ترافیکی مبتنی بر فرهنگ صحیح حمل‌ونقل شهری خواهد داشت آموزش رانندگان تاکسی در اولویت قرار دارد.

حیدرنیا تفکیک مسیر، هدایت رانندگان، مشخص نمودن مرز و محدوده حرکت، افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و نظم بخشی به تردد وسایل نقلیه را از امتیازات خط سفید عنوان کرد و یادآور شد: آشنایی مقدماتی با خط سفید، بررسی تأثیر عوامل اجتماعی بر اجرای طرح، ارتباط مؤثر با مسافرین و آموزش طرح توسط رانندگان به دیگران از جمله مواردی است که در این کارگاه آموزشی مطرح می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches