×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
رئیس جدید اداره جهاد کشاورزی ماکو معرفی شد

اقتصادتهران: قاسم تاروردیزاده به عنوان رئیس جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان ماکو معرفی شد.

به گزارش ایرنا، شاهین علیزاده فرماندار ماکو روز یکشنبه در این آیین تغییرات مدیران را برای استفاده از افکار و ایده های نو به منظور شتاب بخشیدن به توسعه کشور موثر دانست و گفت: امیدواریم مدیر جدید اداره جهاد کشاورزی با استفاده از تجربیات مدیران گذشته و دانش نوین در راستای اهداف و سیاستهای سازمان به نحو احسن انجام وظیفه کند.

فرماندار ماکو با بیان اینکه عملکرد مناسب جهاد کشاورزی امنیت غذایی و استقلال را برای کشور به ارمغان می آورد، اظهار کرد: امنیت و استقلال هرکشور درگرو سلامت مواد مصرفی مردم آن جامعه است و جهاد کشاورزی این امنیت را از مزارع تا سر سفره های مردم تامین می کند.

وی با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در بخش کشاورزی گفت: سیاست دولت یازدهم ایجاد امنیت غذایی و استقلال در کشور است که این مهم در سایه همکاری و همراهی وزارت جهاد کشاورزی با دولت میسر خواهد بود.

اسمعیل کریم زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این همایش گفت: جهاد کشاورزی باید به تمامی مطالبات مردم در حیطه وظایف خود توجه داشته و جامه عمل بپوشاند.

وی با بیان اینکه در شمال استان آذربایجان غربی از لحاظ منابع آبی و زمین کشت مشکل خاصی وجود ندارد، افزود: با تخصیص اعتبار و اجرای طرح های آبیاری نوین در دشت پائین دست سد کرم آباد پلدشت و سد شهید جواد قنبری ماکو از محل بهره برداری از آبهای مرزی، شاهد دگرگونی عظیمی در بخش کشاورزی خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، در ادامه این مراسم شیرزاد سلطانی رئیس پیشین جهاد کشاورزی ماکو گزارشی از عملکرد این اداره در سه سال گذشته از همکاری و همراهی اعضای شورای اداری شهرستان در پیشبرد مطلوب سیاست های سازمان تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است، ماکو در شمال استان آذربایجان غربی و در همسایگی کشور ترکیه واقع شده است.

جمعیت این شهرستان نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches