×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد

اقتصادتهران: بیش از ۲۰ درخواست مربوط به ساکنان جزیره قشم در دیدار مردمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد بررسی قرار گرفت و دستورهای لازم برای حل آنها صادر شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی عصر روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲ با هدف بررسی مشکلات و حل مسائل با جمعی از مردم جزیره دیدار کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جریان این دیدارها پیرامون تسهیل فرآیندهای اجرایی و حقوقی با هدف رفع مشکلات جزیره نشینان در حوزه‌های مختلف، دستوراتی را صادر نمود.

وی همچنین حمایت و تسهیل فعالیت واحدهای دانش بنیان در حوزه‌های مختلف تولیدی و صنعتی در جزیره قشم را از اولویت‌های پیش بینی شده برای ایجاد رونق در فضای اقتصادی جزیره دانست.

گفتنی است، عمده مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی حاضران در این برنامه دیدار مردمی مربوط به حوزه های املاک و مستغلات، عمرانی و همچنین حقوقی بود.

براساس این گزارش، در جریان این دیدار، جمعی از معاونان و مدیران بخش‌های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشتند و به با توجه به موضوع مورد درخواست مراجعه کنندگان، به خواسته‌ها پاسخ داده شد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches