×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
دیدار عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان وفرزندان شاهد شاغل در منطقه ۵

نایب رییس کمیسیون شهرسازی ومعماری شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان وفرزندان شاهد شاغل در منطقه ۵ دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، تندگویان در دیدار با فرزندان شاهد شاغل منطقه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: نقش شهدای والامقام، خانواده معظم و همچنین یادگاران آن عزیزان در رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست.

وی با تاکید برتکریم خانواده‌ گرانقدر شهدا و فرزندان آنها گفت: شهرداری تهران با استخدام ۷۰۰ نفر از فرزندان شاهد شاغل در شهرداری،گام موثری در جهت تکریم فرزندان شاهد و خانواده‌های معظم آنها برداشته است ومدیریت سازمان با این اقدام معتقد است که این بزرگواران همانند پدران خود در عرصه سازندگی و خدمت صادقانه به هموطنان مثمر ثمر خواهند بود .

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه فرزندان شاهد می بایست با فعالیت ارزشمند وعملکرد مثبت وموثر توانمندی های خود را به اثبات برسانند گفت: رسیدگی به معضلات و مشکلات موجود در وضعیت‌های ترفیع شغلی، مسکن و رفاهی فرزندان شاهد شاغل از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches