×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دیدار رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران با افسران رابط کشورهای اروپا و بالکان

اقتصادتهران: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا که به دعوت مقامات ترکیه در راس هیاتی بلندپایه به آنکارا سفر کرده با افسران رابط مبارزه با مواد مخدر کشورهای اروپا و منطقه بالکان مستقر در پایتخت ترکیه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد مسعود زاهدیان در این دیدار که در حاشیه دیدارهای دوجانبه و در محل سفارت کشورمان در آنکارا انجام شد، با اشاره به اهمیت همکاری‌های فنی، اطلاعاتی و عملیاتی میان افسران رابط پلیس در سطح بین المللی بر ارتقای سطح تعامل و ارتباط میان افسران رابط مواد مخدر تاکید کرد.

وی امر مبارزه با مواد مخدر در جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر عزم ملی، باورهای دینی و دستور فرماندهان عالیرتبه نظامی عنوان کرد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و جلوگیری از انتقال مواد مخدر به اروپا، تاکنون بیش از سه هزار و ۷۰۰ نفر از نیروهای پلیس ایران به شهادت رسیده‌اند و ۱۲ هزار نفر از آنها نیز در درگیری های سخت با قاچاقچیان دچار آسیب های جدی شده اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches