×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
دیدار جامعه بازاریان با مدیر‌ عامل سازمان منطقه آزاد چابهار

با هدف ارائه گزارش به رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان از فعالیت‌ها، اقدامات و پیگیری‌های صورت‌گرفته در خصوص موضوعات مطرح‌شده از طرف تشکل‌های صنفی، دبیر اجرایی جامعه بازاریان و اعضای هیأت مدیره مراکز تجاری منطقه آزاد چابهار با مدیرعامل سازمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ در این نشست حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان ضمن اعلام حمایت از بخش سرمایه‌گذاری و اقتصادی، اظهار داشت: همدلی می‌تواند یاریگر ما در رسیدن به اهداف بلند‌مدت و همچنین پیشبرد راه‌حل‌های حاضر، جهت دستیابی به تسهیل و رفع موانع در رونق اقتصادی باشد.

مدیر عامل سازمان همچنین توضیح داد: در این راستا همکاری جامعه بازاریان و اتاق بازرگانی می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف‌مان یاری رساند. اکثر برنامه‌ها و آیتم‌هایی که برای سال ‎۱۴۰۳ برنامه ریزی شده، تقریباً روند خوبی را طی می کند و ضروری است کلیه کارها به صورت اصولی صورت پذیرد.

دکتر ریگی افزود: بخش خصوصی، نقش مهم و تأثیر‌گذاری در پیشرفت اقتصادی منطقه و شهر دارد، امیدوارم با کمک به رفع و حل نواقص بتوانیم به مسئولیت‌های خود در زمینه رشد تولید و رونق اقتصادی جامعه‌ عمل نماییم.

اهم محورهای اصلی این دیدار؛

– بررسی مشکلات و ارائه راهکار‌ها در خصوص تسهیل تخلیه و بارگیری در اسکله و انبار‌ها

– بررسی مشکلات مراکز تجاری و بهبود مبلمان شهری و روشنایی معابر

– بررسی آبرسانی مراکز تجاری از محل فاز جدید انتقال آب به ویلا‌های ویژه بود.

قابل ذکر است، این دیدار به ریاست مدیر عامل سازمان با حضور جمعی از معاونین و مدیران سازمان، دبیر اجرایی جامعه بازاریان و جمعی از اعضای هیأت مدیره مراکز تجاری منطقه آزاد چابهار برگزار گردید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches