×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
دومین جشنواره زمستانی توچال برگزار شد

تهران اکونومی:  با آغاز فصل زمستان دومین جشنواره بازی های زمستانی توچال در ارتفاعات شمال تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سعیده صالحی پور، مدیر ورزش شهرداری این منطقه با بیان این خبر اظهار داشت: جشنواره بازی‌های زمستانی به میزبانی منطقه یک و با همکاری و حمایت سازمان ورزش شهرداری در ارتفاعات توچال برگزار شد و شهروندان مناطق ۲۲گانه تهران مطابق برنامه ریزی از خدمات ارایه شده در این محل استفاده نمودند.

مدیر ورزش شهرداری منطقه یک هدف از اجرای این برنامه را آشنایی شهروندان با انواع بازی های زمستانی نظیر ساختن آدم برفی، ساخت خانه اسکیمو، مجسمه های برفی و یخی، حلقه و… برشمرد و اظهار داشت: این جشنواره در راستای برنامه پنج ساله دوم شهرداری مبنی بر فراهم کردن ورزش ارزان و قابل دسترس برای شهروندان برگزار شد که اولین سال برگزاری آن با استقبال چشمگیر شهروندان مواجه شد و موجبات برپایی دومین سال جشنواره زمستانی را فراهم ساخت.

وی ادامه داد: این جشنواره در محل ایستگاه ۵ توچال به مدت ۳ روز از ۸ دی ماه آغاز و چهارشنبه ۱۰ دی ماه به کار خود پایان می دهد و طی آن هزاران شهروند تهرانی بلیط تله کابین توچال را به صورت رایگان دریافت و در جشنواره بازی های زمستانی حضور پیدا کردند.

صالحی پور افزود: ارایه خدمات متنوع ورزشی ـ تفریحی در این جشنواره، باعث ‌شد تا نوجوانان و جوانان انرژی‌های خود را تخلیه کرده و در محیطی سالم و با نشاط اوقات فراغت خود را به بهترین نحو سپری کنند.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches