×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

دومین همایش ارتباط صنعت برق و دانشگاه روز سه شنبه ۲۸ آبان با حضور مدیران ارشد وزارت نیرو و صنعت برق و دانشگاهیان از سراسر کشور در مجموعه فرهنگی و ورزشی نیروگاه طرشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو ، در این همایش هر یک از شرکت های زیرمجموعه نتایج و دستاوردهای طرح های کلیدی، کاربردی و دارای منافع اقتصادی را که با همکاری دانشگاه ها و مراکز پژوهشی به انجام رسانده اند، به نمایش خواهند گذاشت.

نیازمندی های عمده صنعت برق نیز در قالب غرفه هایی ارائه خواهد شد تا با همکاری محققان و پژوهشگران زمینه تولید داخلی نیازمندی ها فراهم آید.

ارائه آخرین دستاوردهای ملی صنعت برق در زمینه ساخت داخل، معرفی ظرفیت های بالقوه داخلی به منظور استفاده بهینه و موثر از آنها در رفع نیازمندی های صنعت برق، تبیین نقش و اهمیت بالای پژوهش در حل مشکلات صنعت برق کشور بر مبنای راهکارهای علمی دستاوردهای پژوهشی و طرح های تحقیقاتی در قالب طرح های تئوری و عملی از اهداف برپایی دومین همایش ارتباط صنعت برق و دانشگاه به شمار می رود.

بررسی چالش ها و موانع ارتباط صنعت برق و دانشگاه ها و ارائه راه حل های عملی برای دستیابی به اهداف پروژه ها و رفع موانع تجاری سازی نتایج طرح های موفق در صنعت برق و جلب همکاری مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی جهت رفع نیازهای عمده صنعت برق از طریق عرضه نیازمندی ها در نمایشگاه جانبی از دیگر اهداف دومین همایش ارتباط صنعت برق و دانشگاه خواهد بود.

دومین همایش ارتباط صنعت برق و دانشگاه تا روز چهارشنبه ۲۹ آبان ادامه خواهد یافت.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches