×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
دولت با ساماندهی یارانه‌ها به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است

اقتصادتهران: نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گفت و گوی مستقیم رییس جمهور با مردم اعتماد ساز بود، گفت: دولت با ساماندهی یارانه‌ها به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است.

به گزارش اقتصادتهران، رمضانعلی سنگدوینی در گفت و گو با ایرنا در مورد حمایت رهبر انقلاب از اقدام های اقتصادی دولت گفت: مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی نظام را تبیین می‌کند و همه نهادها و قوای سه گانه در این مسیر حرکت می‌کنند، هر زمانی که اهداف و سیاست‌های دولت‌ها با فرمایشات رهبر انقلاب هماهنگ نبوده، کشور کمتر صدمه دیده است.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دولت آیت الله رئیسی به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید برای این هدف مهم به دولت کمک کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به مشکلات موجود و پیش روی دولت سیزدهم بیان داشت: دولت‌های قبل با برنامه‌ریزی‌های نامطلوب چالش‌هایی را برای کشور ایجاد کردند در شرایط کنونی برای برون رفت از این وضعیت نیاز به هماهنگی و همکاری دولت و مجلس است تا این مشکلات هر چه زودتر حل شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches