×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
دورخیز شرکت ملی حفاری ایران برای حضور در عراق

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از امضاء تفاهمنامه همکاری با شرکت‌های نفتی خصوصی عراق خبر داد و گفت: این تفاهمنامه مقدمه ای برای حضور این شرکت در صنعت نفت عراق به شمار می‌آید.

حیدر بهمنی با بیان این که حضور در بازار حفاری جنوب عراق و به‌ویژه استان بصره هم اکنون یکی از اهداف شرکت ملی حفاری ایران به شمار می آید، اظهار داشت: نگرش این شرکت برای ایجاد درآمد پایدار رو به بازارهای خارج از ایران است.

وی با تاکید بر این که هم اکنون شرکت‌های فعال در صنعت حفاری ایران می توانند یک سوم از بازار حفاری منطقه خاورمیانه را از آن خود کنند، گفت: تجربه فعالیت این شرکت‌های در پیچیده ترین مخازن نفتی و گازی جهان به لحاظ زمین شناسی یکی از مزیت‌های اصلی شرکت‌های ایرانی نسبت به شرکت‌های خارجی به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: یکی از قابلیت‌های مهم شرکت ملی حفاری ایران که این شرکت را در میان سایر شرکت‌های حفاری دنیا بی‌همتا کرده است، ارائه خدمات فنی و ویژه حفاری توام با عملیات حفاری چاه‌های نفت و گاز است، ضمن آن که هم اکنون از ١٨ هزار پرسنل این شرکت بیش از ۶ هزار تن از آنها دارای مدارک کارشناسی تا دکترا هستند.

بهمنی گفت: امروزه در کشورهای حاشیه خلیج فارس صنعتی به عنوان صنعت حفاری که مستقل باشد وجود ندارد و عنان برداشت از مخازن نفت و گاز در اختیار شرکتهای غربی است.

وی افزود: در بیش از سه دهه گذشته، صنعت حفاری روند رو به رشد را طی کرده و از تعداد انگشت شماری دستگاه حفاری به بیش از ٧٠ دستگاه رسیده است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به سابقه ساخت دکل‌های حفاری دریایی و خشکی در ایران، تاکید کرد: هم اکنون بیش از ٧٠ درصد از تجهیزات و قطعات دکل‌های حفاری از شرکت‌ها و سازندگان داخلی تامین می شود.

به گزارش شانا، دانش محوری و تمرکز بر رشد کیفی و فنی و راهبری پروژه‌ها به صورت EPDC (مهندسی، تامین کالا و مواد، حفاری و خدمات فنی) و توسعه یک میدان به طور کامل، دستیابی به بالاترین استانداردهای جهانی در راستای توسعه پایدار، حفظ و گسترش سهم بازار داخل و توسعه فعالیت‌های برون مرزی، حضور فعال در طرحهای توسعه میدان‌های گازی و نفتی به‌ویژه در میادین مشترک از برنامه‌های پیش‌ روی شرکت ملی حفاری ایران است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای برنامه ٢٠ ساله توسعه و چشم‌انداز ١۴٠۴ در سال‌های آینده محقق می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches