×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
دورخیز بیمه دانا برای پرتفوی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی

اقتصادتهران: نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، دستیابی به پرتفوی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی در سال ۹۴ را قابل تحقق دانست.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر بیژن صادق که در جلسه شورای مدیران این شرکت سخن می‌گفت، با اشاره به فراز و فرودهای سال ۹۳ گفت: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری به رقم ۱۴۰۰ میلیارد تومان پرتفوی دست خواهیم یافت.

وی با اشاره به این که در سال آینده می‌توانیم به پرتفوی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی دست یابیم ، افزود: بر این اساس مبنای ما برای سال ۹۴ با توجه به ترکیب پرتفوی برای شعب کشور ۱۸۰۰ میلیارد تومان و برای ستاد نیز ۷۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیرعامل بیمه دانا، روند ارزیابی همکاران را براساس شاخص‌های تعریف شده ذکر کرد و یادآور شد: مبنای کارانه‌ها متناسب با تلاش همکاران در شعب و ستاد خواهد بود.

دکتر صادق با تاکید بر این که نظارت و نحوه رفتار ما با نمایندگان باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد، به روند پرداخت خسارات اشاره کرد و گفت: روند پرداخت ها نسبت به سال گذشته بهتر و سهل تر شده و امیدواریم با توجه به روند موجود، این پروسه به بهتر ین شکل ممکن ادامه یابد.

در ادامه این جلسه عباس رنجبر مدیر بیمه های عمر و پس انداز که به افتخار بازنشستگی نایل شده، طی سخنانی با اشاره به آغاز همکاری خود در شرکت از سال ۷۲ تا سال ۹۳، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده این مدیریت ارایه کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches