×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی در اصفهان افتتاح شد

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی (ماشین آلات، ادوات و تجهیزات آبیاری)عصر سه شنبه با حضور مسوولان در اصفهان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: در قانون برنامه سوم توسعه،دولت مکلف شده است تا به رفع بحران صنعتی شدن کشاورزی کمک کند.

ˈرسول محققیانˈ اظهار کرد: سالانه رقمی حدود دو هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت ناشی از فرسودگی ماشین آلات کشاورزی به کشور تحمیل می شود.

وی با بیان اینکه راهکار رسیدن به تولید پایدار، صنعتی شدن کشاورزی است گفت: این روند در کشور آغاز شده اما با فناوری روز جهان فاصله دارند.

محققیان اظهار کرد: ایجاد رشته مکانیزاسیون کشاورزی نشان دهنده آن است که بخش دانشگاهی کشور نیز به اهمیت این موضوع پی برده و برای حل این بحران دست به کار شده است.

وی افزود: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به اهمیت حوزه ماشین الات و مکانیزاسیون کشاورزی پرداخته و با تجمع فناوری ها و ادوات کشاورزی در محل نمایشگاه، زمینه را برای توسعه این بخش فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه یکصد شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه کشاورزی اصفهان مشارکت دارند، اظهار کرد: نمایندگان شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان و چین نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه شاخص ترین شرکت های بخش ماشین آلات بویژه حوزه آبیاری حضور یافته اند گفت:بیش از ۱۰ نشریه تخصصی مهندسی کشاورزی دراین نمایشگاه به منظور اطلاع رسانی جامع،تخصصی و سراسری این رویداد را برعهده دارند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی (ماشین آلات، ادوات و تجهیزات آبیاری)تا هشتم آذر در محل دائمی نمایشگاه های استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپاست.

 

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches