×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دمای ۲ شهراستان بوشهر به ۵۰ درجه رسید

اقتصادتهران: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا درشهرهای برازجان و دیر از توابع این استان به ۵۰ درجه سانتیگراد رسید.

نادر شفیع خدایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دمای هوا در شهرهای دیلم، جم و اهرم به ترتیب به ۴۷، ۴۶ و ۴۴ درجه سانتیگراد رسید و سایر شهرهای این استان نیز دمای فراتر از ۴۰ درجه را تجربه کردند.

وی بیان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی افزایش دما و سرعت وزش باد در امروز و فردا را نشان می دهد.

شفیع خدایی افزود: به سبب وزش باد شدید شمال غربی در این مدت دریا مواج و متلاطم خواهد بود.

وی گفت: همچنین با توجه به وزش باد تشکیل پدیده گرد و غبار و کاهش دید در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

شفیع خدایی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما، وزش باد، غبار محلی و در برخی نقاط گرد و غبار و احتمال کاهش دید پیش بینی شده است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که گاهی تا بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

شفیع خدایی ادامه داد: ارتفاع موج دریا در خلیج فارس نیز ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده که گاهی تا ۲۷۰ سانتیمتر نیز می رسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches