×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دفترهای سرمایه گذاری اتاق های بازرگانی سراسر کشور در قشم راه اندازی می شود

اقتصادتهران: پروژه احداث دفترهای سرمایه گذاری اتاق های بازرگانی سراسر کشور روز پنجشنبه طی آیینی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، رییس اتاق بازرگانی ایران و رییسان اتاق های بازرگانی سراسر کشور در جزیره قشم کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران پنجشنبه در آیین کلنگ زنی این پروژه گفت: قشم با توجه ظرفیت ها و مزیت هایی که دارد با راه اندازی این مجموعه به مرکز اتاق های بازرگانی کشور در زمینه مراودات خارجی تبدیل خواهد شد و می توان دروازه انتقال فناوری جدید به داخل شود.

غلامحسین شافعی افزود: قشم می تواند نقش پر رنگی به عنوان پل ارتباطی داخل و خارج در زمینه توسعه پایدار اقتصادی در دوران پسابرجام ایفا کند و رهاوردهای بی مانندی در آینده نزدیک برای کشور به ارمغان آورد و این مهم با استقرار دفتر اتاق های بازرگانی استان ها در این جزیره بیش از پیش میسر خواهد شد.

وی در مورد نحوه اجرای این پروژه نیز گفت: هنوز برآوردی در زمینه اعتبار مورد نیاز و حجم پروژه صورت نگرفته و میزان اعتبار تخصیصی به درخواست ها و نحوه حضور اتاق های استانی در این مرکز بستگی دارد که پس از دریافت درخواست ها و جمع بندی، در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در ادامه گفت: موقعیت مهم قشم و تسهیلات قوانین در این جزیره می تواند حوزه فعالیت های تجاری اتاق های بازرگانی استان ها را تقویت کند و پل ارتباطی مهمی برای بازرگانان ایرانی با دیگر کشورها باشد.

حمیدرضا مومنی اضافه کرد: اتصال منطقه آزاد قشم به سرزمین اصلی از یک سو و سایر نقاط جهان می تواند این جزیره را به مرکز مهم مراودات اقتصادی و سرعت بخش روابط تجاری تبدیل کند که فرصت مناسبی در دوران پسابرجام برای گسترش روابط اقتصادی است و امید می رود با راه اندازی دفترهای سرمایه گذاری اتاق های بازرگانی سراسر کشور این مهم هرچه سریع تر محقق شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches