بانک مرکزی در آستانه برگزاری همایش «صیانت از مشتریان بانکها و موسسات اعتباری غیربانکی»، میزان رضایت مشتریان از بانکها را طی یک نظرسنجی به رای عمومی گذاشته است.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، نظرسنجی رضایتمندی مشتریان با هدف دریافت ارزیابی آنها از رفتار و تعامل کارکنان، سرعت و کیفیت خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیک و نحوه رسیدگی به شکایات طراحی شده است.
نتایج حاصل از این نظرسنجی نیز یکی از مبانی انتخاب ۳ بانک یا موسسه اعتباری برتر در حوزه صیانت از مشتریان خواهد بود.
بر این اساس از مشتریان بانک اقتصادنوین تقاضا میشود با شرکت در این نظرسنجی، پاسخ خود به سوالات مطرح شده را ثبت کنند.