×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دستگیری ۲۷ نفر از عناصر داعش توسط وزارت اطلاعات

اقتصادتهران: روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از دستگیری ۲۷ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش در آستانه تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از دستگیری ۲۷ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش در آستانه تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

 «تحت عنایات حضرت ولیعصر(عج) و همزمان با دهه مبارک کرامت و در آستانه ی  تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران، سربازان گمنان امام زمان (عج) موفق شدند، یک گروه تروریستی وابسته به داعش که قصد انجام اقدامات تروریستی در استان‌های عمقی و شهرهای مذهبی کشور را داشت؛ طی سلسله عملیات ترکیبی اطلاعاتی شناسایی و قبل از هرگونه اقدام به همراه سلاح و مهمات بازداشت نمایند.

 بحمداله در این عملیات که در تبادل اطلاعاتی با یکی از سرویس های منطقه اجرایی گردید؛ از این گروهک تروریستی، تعدادی سلاح جنگی کشف و ضبط گردید.

 تروریست‌ها تلاش داشتند اقلام فوق را با اختفا در لوازم خانگی به کشور منتقل نمایند. در این خصوص ۱۰ نفر در مرکز هدایتی این گروه در آنسوی مرزها و ۱۷ نفر نیز در داخل کشور بازداشت شدند.

گفتنی است مقرر بوده ۵ نفر از دستگیر شدگان عملیات داخل کشور را انجام داده و بقیه به عنوان عناصر تدارکاتی و پشتیبانی کننده گروه ایفای نقش نمایند.»

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches