×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دستگیری قاتل معاون فرماندار ایرانشهر پس از چهار سال

اقتصادتهران: فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتل معاون فرماندار ایرانشهر بعد از چهار سال در عملیات هدفمند یگان های عملیاتی پلیس در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از سردار حسین رحیمی، سردار “حسین رحیمی”، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع قتل مسلحانه معاون فرماندار ایرانشهر در تاریخ نوزدهم مهر ماه سال ۹۳ و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

رحیمی با اشاره به اینکه قاتل فراری دارای سوابق کیفری از جمله ۴۰ فقره سرقت مسلحانه منزل، موتورسیکلت، تلفن همراه و قاپ زنی همراه با زورگیری بوده، تصریح کرد: در تعاقب اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی یگان های عملیاتی پلیس، با تحقیقات و بررسی های انجام شده، مخفیگاه قاتل که مردی ۳۵ ساله است شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از منازل حاشیه ای شهرستان ایرانشهر دستگیر و به فرار ۴ ساله وی پایان دادند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در زمان دستگیری متهم، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۳ تیغه خشاب و مقداری مهمات از منزل وی کشف شده است، اظهار داشت: متهم در بازجویی های اولیه، صراحتا به قتل معاون فرماندار وقت در سال ۹۳ اعتراف و در بازسازی صحنه قتل عنوان داشت: در روز حادثه با پوشیدن لباس نارنجی کارگران شهرداری، و به وسیله یک قبضه سلاح کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت معاون فرماندار کرده و وی را به قتل رساندم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches