×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
دستگیری سلطان هروئین با ۴۰۰ کیلو مواد

اقتصادتهران: فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام یک شبکه بین المللی قاچاق مواد مخدر و کشف ۴۰۰ کیلوگرم هروئین خبر داد.

سردار احمد علی گودرزی در نشست خبری با اصحاب رسانه، بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک شبکه بین المللی تهیه و توزیع مواد مخدر به سرکردگی شخصی به هویت “س _ م” در استان های سیستان وبلوچستان، هرمزگان، تهران، البرز و کرمانشاه و انتقال مواد مخدر به یکی از کشورهای همسایه مطلع شدند.

وی افزود: موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفت و با انجام یک سری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های ویژه کلیه محور های ورودی و خروجی استان تحت کنترل قرار گرفت که در نهایت یک دستگاه خودرو تریلی بونکر دار در جاده خروجی شیراز (دشت ارژن) شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی دقیق از خودرو  ۴۰۰ کیلوگرم هروئین که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد؛ در این راستا یک دستگاه خودرو ال۹۰ که به عنوان اسکورت خودروی حامل مواد مخدر بود نیز توقیف و سردسته باند به همراه همدستش و راننده تریلی دستگیر شدند.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه سرکرده این باند، به “سلطان هروئین” معروف است، گفت: سال گذشته نیز اعضای این باند اقدام به قاچاق مواد مخدر کرده بودند که در این راستا مأموران از این باند یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم هروئین کشف کردند اما متهم موفق به فرار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches