×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دستگاه‌های دولتی پایتخت امکان صرفه جویی ۱۵۰ مگاواتی برق را دارند

اقتصادتهران: مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: در صورت همکاری اداره ها در برنامه‌های مدیریت مصرف، حدود ۱۵۰ مگاوات در روزهای اوج بار صرفه جویی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، مریم نامجو از وجود ۲ هزار و ۷۰۰ مشترک اداری دیماندی (پرمصرف) با مجموع قدرت قراردادی ۹۳۰ مگاوات خبر داد و افزود: این مشترکان سهمی حدود ۱۱٫۵ درصد از اوج مصرف چهار هزار و ۳۶۴ مگاواتی شهر تهران را به خود اختصاص داده‌اند.

وی درباره بخشنامه ابلاغ شده شرکت توانیر برای مشترکان اداری دیماندی دارای لوازم اندازه گیری هوشمند، گفت: این شرکت طرح کاهش بار برنامه ریزی شده ویژه مشترکان اداری را در قالب مدت همکاری، ساعت همکاری در زمان اوج بار و همچنین میزان همکاری (دستکم ۱۰ درصد میانگین دیماند ساعت های اوج مصرف برق و در نهایت اعمال پاداش بهای انرژی و بهای قدرت در قبض برق این مشترکان) اجرا کرده است.

نامجو افزود: اگر مشترکی در بازه زمانی میان باری میانگین قدرت مصرفی ۱۰۰ کیلووات داشته باشد و در دوره همکاری، ۱۰ درصد مصرف برق را کاهش دهد و این کاهش مصرف دستکم در پنج روز کاری متوالی باشد، تقریبا مبلغی معادل یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال پاداش می‌گیرد و در صورت استمرار همکاری تا پایان شهریورماه از ۲۰ میلیون ریال پاداش همکاری نیز بهره‌مند می‌شود.

نامجو خرید برق از مولدهای خودتامین را از دیگر محورهای نشست مشترک با اداره ها و وزارتخانه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: این شرکت در قالب انعقاد تفاهم نامه آمادگی خود را برای خرید برق از همه مشترکان که دارای مولد برق اضطراری دیزلی یا گازسوز و توانایی تامین برق به صورت کامل یا بخشی از مصرف خود را در ساعت های محدودی از روزهای گرم سال و حداکثر ۲۰ روز به مدت سه ساعت داشته باشند، اعلام می‌کند.

وی افزود: به ازای هرکیلووات ساعت برق یک هزار و ۵۰۰ ریال و به علاوه ۴۰ درصد قیمت سوخت (آزاد) برای مولدهای دیزلی و ۲۵ درصد قیمت گاز برای مولدهای گازسوز پرداخت می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches